“Mit udgangspunkt er mennesker. De er kernen i mit arbejde. Dernæst skaber jeg innovation med hjertet og udvikling med omtanke”
Jeg har arbejdet med udvikling af biblioteker, smarte byer, NGO’er, festivaler og virksomheder.
Jeg brænder for kultur, digitalisering og socialt ansvarlig innovation. Digitalisering kræver digital myndiggørelse, demokratisering af teknologi og en holistisk tilgang til samfundets digitalisering.
Jeg mener, at samtalerne om digitalisering skal styrkes og nå bredere ud – vi skal diskutere både muligheder og udfordringer blandt forskellige målgrupper og i mange forskellige formater.
Jeg er netværker af natur, og jeg samskaber og udvikler partnerskaber, hvor gensidig opmærksomhed og win-win er målet. Jeg fokuserer på energifyldt samarbejde på tværs af fagligheder og sektorer.
Jeg tror på en kreativ og legende arbejdsmetode, hvor det er muligt at ændre og gentænke, og hvor mennesker bygger videre på hinandens idéer og kompetencer. Som leder har jeg fokus på tillid og stærke arbejdsfællesskaber. Når det er nødvendigt, går jeg forrest, men jeg spiller sammen med holdet.